< Till bloggens startsida

Living just to find emotion

Heyy ya'll hur leker livet?
Atm sitter jag i ett vitt radhus med en katt som jag inte vet vars den är och lyssna rpå Hey, Soul Sister, jag tröttnar seriöst ALDRIG på den! haha den påminner mig om så mkt! om sommaren o om en massa fina minnen! weeehooo :D anyywayyy jag har blitt en sån riktig Gleegeek! haha bedrövligt men ack så sant!

Btw så har jag laddat ner en jättekonstig version av msn.. heter de så? version? haha d låter som ett smart ord så d känns som att jag är ute o bikeing men iaf haha de är helt glet, vill inte ha de så men jag fattr aingenting av detta så i guess i'm stuck.. men man vänjer sig la, som den förra jag hadde, först så va jag lite oldladyfashionstyle o tänkte nej usch så här kan vi inte ha d, men efter ett tag vande jag mig o then i was stuck! jag antar att jag får ge denna en chans -.-
nej nu ska jag göra mig en stooor kopp te o diska litegrann så hörs vi om en stund
xoxo


hahah jag var tvungen o få garva lite så jag bjuder er på denna;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0