< Till bloggens startsida

Som musik man bara hör när man kan tala samma språk.

Om det inte hade blåst så värst mycket på utsidan av mitt hus och molnen inte hade funnits hade detta vart en av de mest livsvärda söndagarna någonsin!
Förutom att jag betalade alla mina räkningar och är lika fattig som en sommarjobbare på vintern så känns de ganska bra, ändå. Va på hejdåferre hos D & M igår för Alexandra och Mirjam, helt ok! de va mysigt och vi dansade lite och sånt annars ganska chill!  haha asså när Anthon, jag , Nathalie och Timmy är tsm så blire alltid så sjukt kul!
Egentligen ahr jag inte ett dugg vettigt och skriva om så jag kanske borde sluta här och koma tillbaks när jag har ngt bättre och säga.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0