< Till bloggens startsida

999 <3

Åååh Kent har släppt sin nya <3 999 it's called:D lycka!
Ligger i sängen atm och funderar på om jag ska somnat ill en film eller gråta mig till sömns.. haha nä bah skojja! gråta orkar ja inte så de blir film. Har å sjukt ont i huvudet  o har haft det i typ 3 dgr nu-.- kanske borde gå till doktorn och få ngn bra tablett så man slipper detta elände. men ganska skönt att de är vanlig huvudvärk jag har o inte migrän!!
Anyway, satt med Linnilainen och åt lurre ute i solen idag. bland gråsuggor och löv. ett med naturen kinda;) eller?
Nä men ärligt talat,skön tjej de där! pratade litergann om sånt som man behöver prata om, kändesväldigt skönt. Fast de känns lite dumt lr va man ska säga, lr inte fumt men jajg har ju gått och hållt då mkt inom mig så länge så nu när man kanske pratar om de med ngn annan så känns de.. ovant typ, och ganska läskigt..
Men de blir nog bra tillslut!
Nej nu ska jag soovaa!
GoodNight, sleept tight and don't let the bedbuggs bite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0