< Till bloggens startsida

Somebody said u got a new friend. does she love you better than i can?

Heyy ya'll! Zzup? Sitter o väntar på att min kompis R ska komma o klippa sig:) hur gött som helst!!
Funderar lite på vad jag ska göra med mitt hår. Klippa de ska jag definitivt göra! Topparna o klippa upp behövs en hel del!  Atm är mitt hår mörkbrunt, men färgen har gått ur en hel del o jag va nästan svarthårig förut.. såg ut som en ryss:D hihi, men jag är iaf sugen på en kall brun färg med liiite röda pigment i..
iaf de jag funderar på är
1. Låta det vara rent färgmässigt
2. Fortsätta färga det mörkare
3. Vänta tills strax innan studenten och färga de i den där kalla brunöda nyansen
4. eller helt enkelt bara svartskalle resten av tiden...(eller åtminstone tills jag kmr på andra tankar..)

Grejjen är den att jag trivs hur bra som helst i en lite mörkare nyans.. men jag vill ju att de ska se bra ut lix..
De är helt klart inte lätt när det är svårt!;)
What do u ppl think?


pussar i massor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0