< Till bloggens startsida

Romantisk vs Klassisk

Mornin mornin bumblebees:)
Sovit gott? Har inte kunnat sova riktigt ordentligt ida:/ vaknade typ hela tiden.. men men, jag får lägga mig tidigt ikv!...not;)
Hlr på o fixar mig till mötet, meeen så är de ju edtta ständiga problem, vad ska jag göra med håret, jag knr för typ ngt romantisk, ni vet lockigt, flätat, stor, hela den grejjen.. men samtidigt känner jag för ngt mer klassiskt, typ en knut.. men bäst vore nog om jag covererd my face.. anyway, jag kmr nog på ngt! kan ju alltid börja med att blåsa håret:P
Men nu måste jag skynda mig!


Föll pladask för den här bilden, i dunno why, but i like it

fler bilder hittar ni här

pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0