< Till bloggens startsida

Kontaktannonser<3

Haha ibland är lite roligt at tsitta o garva åt sjukt fula kontaktannonser! heheh, kanske ska prova..??
nejmen iaf jag lägger upp någr ahär på bloggem:D

Enjoy suckers o alla ni andra.

"Ung desperat man söker snygg,  intelligent tjej med de rätta formerna. Kan även tänka mig en erfaren kvinna.
En mogen äldre dam går också bra, och i värsta fall även en kille"
- Svar till "middag för två"


"Slyngel och ängel. Har ett kroppslöst huvud i en burk. 24 år. Letar efter en odygdig gudinna att tafsa på medan Rom brinner. Du tar med marshmallows. Nej. Jag skojar bara. Gillar du att skratta? Jag gillar återkomster och erkännanden. Skicka ett foto på någon annan."

"Timmer! Att falla neråt är stocken av min kärlek. Du slipar din passionsyxa på mina livsfarliga uddar. Gör mig inte till en byrå. Jag vill bli många många tandpetare."

"Letar du efter drömprinsessan, hoppa då över den här annonsen. Men vill du träffa en vanlig människa, fortsätt. Jag är 50+, trevlig, allmängbildad, ser bra ut. Jag är inte intr. av äventyr eller boende året runt på landet."

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0