< Till bloggens startsida

Jag ska dansa fastän hjärtat brister

Jag tror jag nyss dog, återuppstod, dog o återuppstod igen!
Brorsan sover hos en kompis inatt sicket innebär att jag är home alone :( uusch hatar o va hemma sj när de är såhär galet mörkt! Anyway så kom jag hem o pratade ni vet så där högt för att övertyga sig själv om att alla som är i huset, inbrottstjuvar, mördare, våldtäktsmän(om de nu skulle va ngr i huset) mm skulle höra att jag va hemma vilket inte gör ngn skillnad nu när jag tänker efter för att om de nu va en mördare lr våldtäktsman så skulle väl han bara bli glad om jag visade att jag va hemma:S.. nej nu blir jag rädd igen..
Åh iaf.. precis när jag kmr in i köket så ser jag i ögonvrån att, ni vet en sån där lampa som sätts på när ngt rör sig, tänds! Jag blir livrädd så jag tar(seriöst) en vinflaska o smyger fram till fönstret. men jag ser ingenting så jag intalar mig själv att de säkert inte va någonting.. bara en grävling.. lr en älg.. eller en människa som gick därute...

Så jag satte mig framför datorn för o kunna tänka på ngt annat. när jag hör ett, typ brak lr smäll, däruppifrån(!!!!)
GAAAAH! seriöst! Jag började gråta o började tänka på vad jag bäst kunde försvara mig med, vinflaskan lr kanske stekpannan. jag tog båda o sa till min hund att stanna o va tyst för hon började morra! så jag går med darrande ben o underläpp upp för trappen, samtidigt tänker jag att om människan däruppe har en pistol lr ngt så har jag ändå ingen chans.. men jag gick upp o ropade "Hallå äre ngn där".. jag går in i varje rum o gör, ni vet sådär som poliser gör när de ska gå in i ett rum o kolla om gärningsmannen är där inne, så gjorde jag med en himla vinflaska! gick igenom varenda rum o kollade o ja tittade bakom alla dörrar o under sängarna o i garderoberna, men hittade inte ngn :s Åååååh jag dör! så nu sitter jag o torkar tårarna med ena handen o hlr i vinflaskan med den andra hahaha.
Man får vara dramatisk när det gäller detta tkr jag!  åååh fy, inte ok!

nej nu ska jag försöka tänka på ngt annat

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0