< Till bloggens startsida

I'm gonna love you like I'm indestructible

Lööördag eveniiiiiiiiiing jaoo.. har precis kommit hem från A&T :) 
god mat, vin, gott sällskap o te;) hihi
hur har eran helg vart so far?
haHAA igår så hämtade Mathi, Nathalie o Mika oss på skotern för en pokerkväll,
hahaha innan de kom så sa
jag till min bror att Nathalie o Mika säkert satt på varsinn pulka bakom skotern haha
o, lika sant som de var sagt så gjorde dom de haha, söta:)
Jag kan ju säga att poker va klart roligare än va jag först trodde!
förutom när alla mina marker tog slut(men de gjorde jag med avsikt ofc):p
meen annars så gick de banne mig ganska bra :D hihi
Neej nu ska jag ta mig en kopp te o städa lite:P

later alligater
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0