< Till bloggens startsida

Höll ju på o glömma..

Jag har ju ändrat design här på bloggen:) jag är dessvärre inte så teknisk av mig aå att förstå allt de här me att ändra o foxa o så går inte som en dans på rosor för mig dirr... meeen iaf jag gör mitt bästa o så länge jag är nöjd så äre väl chill aight;)?!
haha men va tkr ni? borde jag byta tillbaka till den förra lr ska jag stay like this? den förra va ju mer rosa o lite blommigare.. lite mer min stil men  ja... de e ngt med denna som får mig att inte vilja byta.. samtidigt som jag skulle önska att den va mer rosa... hmm
jaja jag får vänta några veckor o se om jag fortf tkr om den lika mkt då.. annars byter jag :)


later alligaters <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0