< Till bloggens startsida

God Morgon SCHWEEEEEEEEEEEDEEEEEEEN!

Sovit gott? De har jaag, vaknade kvart i 7 o bussen åker tio i 7, lr snarare min skjts till bussen åker då så de blidde ingen skola för min del:/ men iaf....

Har inte så mkt planerat ida, ska klippa en kompis, sen så har jag no clue... har lust att åka in till stan i shoppa lite men ... ja jag får se hur de blir med de helt enkelt!!!!

ÅÅÅÅH! guess what! DET TÖAR :'D jag blir så lycklig! men jag vore ännu lyckligare om jag va i Thailand like the rest of my family...:( jaja min tur kmr väl... hahaha men att rulla sig i självömkan hjälper ju inte!
Sååå df försöker jag lägga upp ett träningsschema! Japp u heard me!
Byebye sumobrottarkropp and Helloooo Beach 2011!... Frågan är hur jag ska börja... haha jaja de ordnar sig:D

Slänger upp några låtar.. ni behöver ju inte lyssna på dem meeen ni går miste om ngt riktigt festligt;)

Perfect People - What you're told(ukulele)


The Midnight Beast - Booty Call


Rihanna - Love The Way You Lie part II


xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0