< Till bloggens startsida

det kan ta slut imorgon eller hålla på föralltid.

Idag har jag vart på praktiken, lugn dag ida, vilket var ganska skönt för jag är lite seg i mitt huvud hahah(Y) :P
Anyway, har sopat hår o druckit så sjukt mkt te hela dan haha sen vid kvart i 4 komAida o klippte sig:D  hur kul som heslt! haha man får klippabstinens när man inte fått klippa på ett tag;)

Åh guess what! Min finaste, älskade, o snyggaste Nathalie kom förbi på salongen!:) hur kul som helst, så hon satt o åt keso haha oo jag pratade.. o hon oxå.. samtidigt som hon åt keso.. nayway. Om du visst e hur mkt jag uppskattar att du om förbi<3
Finns de seriöst ngt bättre än Johnossi? Sitter o lyssnar på dem atm! they're kings! Like frikkin' YEAAH!

Har shoppat 2 tröjor ida...  but i look lika a hippopotamuss i en utav dem så jag fubderar på att läämna tillbaks den.. men får se

Nej nu ska jag hoppa in i duschen

later alligater<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0