< Till bloggens startsida

You're just another heartbreaker

Åh dagarna och veckorna som vart har vart både bedrövliga men ack så underbara!
lägger upp några bilder as well så får ni hålla till godo tills på fredag för då lägger jag upp lite bilder från när jag o Nathalie rodde ut till SexyNiceholmen:)

haha jag gjorde en krans(don't ask me why) o när de va klar så tyckte Ina att jag skulle sätta på mig den o knäppa en bild. Hideous i know...



va brudmodell åt Lollo :D haaha fett skönt o bara sitta o göra ingenting:P

Nathalie gick lös på hattarr, väskor mm inne på Åhléns x) haha

åh va jag älskar dig!

Har börjat praktisera på Kikide nu som ligger i Norrtälje, de kom en från Loréal och hon hade söta små cupcakes mä sig:)

nej nu ska jag plugga religion-.- pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0