< Till bloggens startsida

jag tycker INTE om äppelpaj.

Vad är grejjen mä äppelpaj? For real , så gott äre ju inte! Eller..? Asså jag vet inte vf jag inte tkr om just äppelpaj, jag tkr om hallonpaj o blåbärspaj t ex men äppelpaj, big nono. asså d är ju inte så att jag absolut hatar dä lr typ dör om jag får i mig de, men jag , nää de funkar bara inte, kanske att äpplena är varma o smakar lite surt? en gång tyckte jag att äppelkaka va gott men de va 95% såndeg lr va d heter så hahaha ja:P Och ibland tänker jag att nu ska jag vas om alla andra o tycka om äppelpaj, men nähähääeej du! inte gott någonstans!

men nu ska jag göra annat

puss



btw, madde tkr inte heller om äppelpaj.. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0