< Till bloggens startsida

The longer you wait, the Bigger the butt!

Heeeeehehey here we go again!

Sjuuukt dålig stil av mig att inte blogga! bedrövligt! men jag ligger efter i skolan o de är så sjukt mkt nu innan vi går ut så jag har helt enkelt inte haft tid :S life's a bitch sometimes!

Iaf så banne mig 128 dagar kvar till frikkin studenten :D:D <3 ska bli så sjukt härligt!! längatr verk! o har gjort de senaste 4 åren :)

Iallafaaall så blir de praktik imorn o tndlkr-.- haha inte ok! men iaf!
Men jag funderar starkt på att sjukanmäla mig.. men de känns ju lite dumt.. jag får väl va en duktig flicka o gå till skolan;P

Jag o bror min är ju själva hemma nu.. haha de första vi gjorde när familjen åkte va att sätt på Afroman - Because I Got High o sjöng med som om de inte fanns ngn morgondag... räääjvpardeeeeeeey.... not.

Nu ska jag o ramon käka varsin billys o se på film.. so long suckersss

lots o love
flisan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0