< Till bloggens startsida

I go ahead and smile

Gott folk förlåt mig för att jag är så galet dålig på att uppdatera! jag ska försöka skärpa mig :)
Idag har jag vart hos el dentist and bytt ut alla tänder!! nej nu ljög jag, jag satt dit ett sånt tandsmycke(heter de verk så?) hmm anyway de vart fiinfint:)
Blev inspirerad av Vinc när han sa att han skulle plugga ida så jag ska nog göra desamma, göra klart de loggböcker jag missat för projektet o lite annat... sen ska jag ut o powerwalka! Ska bli gött!! asså jag har 2 låtar jag går o nynnar på om dagarna den ena Vem e du, mä Panda DA Panda(skrev om dem i ngt inlägg för ett tag sen, snubben(snubbarna?) från Ystad u know) o så To The Ceiling mä Isaac Blackman haha, jag säger då de!  hmmmm neeej nu är jag riktigt sugen på att skaffa onepiece... min kära bror sa att han skulle köpa en till mig men han e ju så seeeeeg så vi får se hur d bli m de;)

Naeeej nuuu ska jag göra ngt annat men vi hörs senare!

lots of love<3

Panda Da Panda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0