< Till bloggens startsida

ärelungtomjakallarejjbäjbää?

Madre mia! Holy Cow! Jag känner mig redigt populär, 3 av mina lärare i samhäll, religion o projekt har ringt mig under dagen för att jag glömt lämna in ngr uppgifter, oops(a);D hahaha jag säger då de, men tror jag skiter i samhällen, för mkt att göra, för lite tid! men saksamma! Jag har vart för känslomässigt och mentalt trött för att orka mer än frisörämnena egentligen så jag är glad bara jag klarar gymnasiet utan fler än 5 IG:n ;) hahaaaaa
ENj nu ska jag skricva klart min prjektrapport! OH höll på o glömma! på onsdag ska jag bli mörk igen:D:D lr mörkare haha ska bli ner mot en 3a! typ svart/mörkMÖRKbrun! :D awesomeneeeesss!!! funderar på att klippa va mig håret.. inte så jättekortkortkort men typ lite Victoria Beckham stuk :)
men vi får se
nej nu måste jag kila!
pusspåeeeer! <3

 


Kommentarer
bella

hehe! :)

vad gör du ? :)

2011-05-23 @ 21:54:18
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Anonym

aha okeej! :)

2011-05-26 @ 15:28:10
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0