< Till bloggens startsida

Panda Da Panda - Vem E Du

Dunno what it is men jag kan inte sluta lyssna på denna låten hahah. Pojkar från Ystad kan de där m musik banne mig!
Vad hittar ni på då folks? Håller på o dammsugar o städar toaletter och fixar o donar för imorn lämnar jag detta stället för då kmr packet hem, bittersweet feeling dedära! Asså d är sjukt skönt o bo i norrtälje o ha så nära till allt, men å andra sidan, under denna veckan har jag känt mig så sjukt ensam! Tänkte på de att när jag väl flyttar hemifrån, då tänker jag INTE bo själv! Har ju haft lite planer, jag o Nathalie om att flytta ihop, men vi lär ju inte bo så länge ihop haha, nej men vi får se, äre ngn jag verk vill dela mä är d Nathalie lr spättan! men vi får se hur d blir.. själv vågar jag nog inte bo, töntig flickig som man är..

Nej nu måste jag dammsuga lite till o fixa i köket sen är jag så gott som klar:) härligt som bara den!
Hör av mig om en stund:)





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0