< Till bloggens startsida

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Sitter i skolan atm i ett kallt halvmintgrönt grupprum mä Emilia och Nisse:) haha jag säger då de!
Snart smäller dä banne mig! på fredag är visningen o jag är jsukt taggad men sjukt nervös!!:S men de kmr bli asbra! Pratade mä våran lärare innan-.- asså seriöst, om d är ngn som kan göra mig riktigt förbannad så äre hon! Hon vill veta allt man gör o hur man gör ang visningen bara för att hon ska kunna ta åt sig äran för skiten! Jag blir så himla lack! Men jag orkar banne mig inte slösa energi på att va arg på henne, man får se d från den ljusa sidan som min gode vän Vinc sa hahah :D men sen om d finns ngn positiv sida mä henne är ju en helt annan sak haha  haha just kiddin;)
Egentligen borde jag plugga religion, judendom, kristendom, feliciadom o allt d där, en jaaaag knr mig inte såå sjukt taggad för dä.... men jag måste verk så.. har prov i de nästa vecka o klarar jag inte dä ligger jag risigt till o riskerar att få IG på hela kursen, o de vill vi ju inte så... Felicia goes pluggin' jaooo haha 

slänger upp en låt och :) jag o Emilia sitter o sjunger till denna i vårt lilla grupprum hahahaha sjukt vackert!;D

E.T - Katy Perry
 

pusskraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0