< Till bloggens startsida

Kan du älska mig..

..som Romeo älskar Julia?


Haha kom o tänka på en sak, jag o Nathalie har väldigt djupa diskussioner om allt o inget o en gång kom vi in på egenskaper o sånt där..

jag: Asså jag har kommit på en sak..
Nathalie: Vaddå för något?
Jag: Jo.. jag faller för blonda killar, asså visst brunetter äre väl inget fel på, men nej.. asså det är ngt speciellt med blonda pojkar.. Undrar varför egentligen, jag har ju hitintills bara fallit för blonda..o när jag tänker mig med en kille, så tänker jag mig honom som blond.. skumt..
Nathalie: Jaa nu när du säger de så....
Men egentligen, d är nog inte så konstigt ändå, för att tänk såhär, du är ju utländsk och temperamentsfull och mörk o allt de där och då är det ganska logiskt att du vill ha någon som är blond lugn o svensk typ.
Medan jag som är svensk och ljus och  typ lugn, jag vill ju ha en kille som är utländsk, har mörka drag o de där... de va nog därför jag blev ihop med mika...

Nathalie. Du är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0