< Till bloggens startsida

K to the attvakt

Gott folk! Vet inte om jag berättat för er att jag är kattvakt... har vart de sen i lördags o folket som äger los gatos kmr hem lördan som kmr så snart e jag friiiii hahah nerrå;)... den ena, Ceasar, han är lite smått galen, mordsbenägen och väldigt rivig av sig, men jag tror jag har lyckats bryta hans lilla fasad o nu är han faktiskt ganska snäll... innan skulle han hålla på o leka sådär aggresivt, rivas o bitas o sånt så han brukade komma galloperande mot mig så jag va tvungen att gömma mig hahah, men nu kmr han o jamar lite o ska gossa ist hahaha sicken charmör!
Sen har vi Smulan, åh hon är mitt alldeles egna lilla hjärtegull<3 hahah hon är så go, vill sitta i knät o bli ompysslad o är alltid snäll! när jag låg i sängen så kom hon o pussade mig på näsan o la sig på min mage, sööt! haha nej nu ska jag byta om:D


Ceasar:)




Smulan:)

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0