< Till bloggens startsida

.


A fast nä, asså våran rektor är inte riktigt som alla andra rektorer, hon har sina egna små idéer och funderingar och gör inte riktigt som alla andra. Mösspåtagningen har ju börjat närma sig och som de brukar va är de mösspåtagning på Valborg, i år är valborg den 30e april en lördag, men då äre ju självklart att man har de da innan alltså den 29e men icke sa nicke!REktorn har bestämt att Vi ska ha mösspåtagning den 13e maj. 13 MAJ!!! seriöst, hur mobbat är inte de på en skala? kul, KUL att vi har de sådär 2-3 veckor efter alla andra, inte nog mä att vi tar studenten på en onsdag(!!) lix.. fy va tjurig jag knr mig men nä asså ja... jag känner att ibland får man va de...
Nej nu ska jag plugga:P hahahaaa duktig som jag e



bild tagen härifrån


xoxo


Kommentarer
frida

Var gärna med i dagens blogg! :)

http://klaraofridas.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment

2011-04-08 @ 15:50:43
URL: http://klaraofridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0