< Till bloggens startsida

Sumobrottarkarriären is over

Ajaaaaaa gott folk! HUr står det till i stugan?
Nu äre så hrä va att jag inte har bloggat på en sjuuukt bra tag o det är jag inte stolt över, men jag har haft saker att ta itu med så bloggen har blitt lite lidande... tyvärrr...

Iaaaaallafaaall så idag hade vi först en sån projektlektion så vi fixade o hade oss med våran visning, DESSUTOM(!!!!) gick jag, maddelicious o kagger till skärgårdsgymnasiet o frågade om vi kunde få en sånn plywoodbräda lr planka eller va man nu ska säga, iaf så va gubben jättesnäll o sågade o hade sig så att den fick de mått vi ville ha:D  SNällt ha?!:)



Sen hade vi klassråd o pratade om studentflak, vi ska få hyra ett studentflak för ommkr 30 pers för bara 5000:-!!!!!!!! CAN U FRIKKIN BELIEVE IT?!?!?!?!? Annars kostar de typ över 20 000:- för ett flak! Meeen sen e vi ju lite bättre, lite snyggare, lite mer klass på oss!!;D

så har de alltid vart o så kmr de förbli:D
ödmjukhet? Va e de?

Nä nu ni små liv måste jag göra viktigare saker:)
Men jag slänger in en låt först bah:D! Billy Idol - Dancing with myself(lr ngt:P)
lots of love
flisan<3                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0